آیا من می توانم بیماران مبتلا به بنفش جید قارچ اند؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا من می توانم بیماران مبتلا به بنفش جید قارچ اندرژیم غذایی نقش مهمی در نفریت پورپورا درمان ایفا می کند. در حال حاضر بسیاری از مردم از نفریت پورپورا رنج می برند. و قارچ هستند غذای خوشمزه برای بسیاری از مردم است. هر کس می داند که اصل رژیم غذایی سخت با نفریت پورپورا، خب، آنها می توانید ببینید اگر بی ادب وجود دارد؟ قارچ خوبی برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورا است؟ هر روز بسیاری از بیماران پرسید. تا آنجا که ما می دانیم، بیماران مبتلا به نفریت پورپورا داشته باشند رژیم غذایی مورد نیاز سخت است. و بسیاری از محصولات باید به آنها محدود است، اگر آنها می توانند قارچ دارند؟ چه مقدار از آنها باید از خوردن؟

آیا می توانم بیماران قارچ من غذا خوردن با نفریت پورپورا؟ کارشناسان به بیماران توصیه با پورپورا نفریت که بخشی از مواد در قارچ می تواند به نفریت پورپورا شود. بنابراین پزشکان بیماران مبتلا به نفریت پورپورا توصیه نمی قارچ ندارد. اگر چه بیماران مبتلا به نفریت پورپورا را قارچ خوردن نیست، اما بیماران نمی دلسرد، و پایبندی به درمان علمی و موثر است. بیماران اغلب باید غذاهای هضم دارند، و حفظ نگرش خوش بینانه است. شما خواهید دید که زندگی بسیار جالب است. نفریت پورپورا آسیب ثانویه کلیه است. ظاهر خون مخفی در ادرار به علت سلول های مزانتر آسیب، و ساختار و عملکرد مانع فیلتراسیون گلومرولی به تغییر، و کلیه نتواند برای جلوگیری از نشت سلول های قرمز خون.

این به این معنی است که بیماران مبتلا به نفریت پورپورا را قارچ بخورند.

در اینجا، یک بیمارستان ویژه ای برای درمان بیماری کلیه، اگر شما سوال دیگری در نفرولوژی، ما یک پیام را ترک و یا از به طور مستقیم آنلاین vracha.Esli شما هر گونه سوال در مورد این، لطفا با ما تماس بگیرید از طریق تلفن + 86-311-89261580 یا ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru یا اسکایپ: hospital.kidney.





:: برچسب‌ها: قارچ,بیماران مبتلا به نفریت پورپورا ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: